miercuri, aprilie 28, 2010

Vopsea cu hena sau cum sa-ti pui o matura pe cap

Rog pe toate femeile de pe fata pamantului (si intelegatoare de romana) sa nu faca niciodata gresala de a incerca vopsea de par bio cu hena. Oricat de bio ar fi si oricat de naturista, in scurt timp nu veti mai avea pe cap decat un pamatuf nici drept, nici cret, nici ondulat. Ce mai, o pacoste.

Si bonus, nici nu mai aveti voie sa-l revopsiti (cu vopsea normala)  dupa asta timp de un an. Si nici sa-l decolorati. Pentru ca unele vopseluri hena contin niste saruri minerale (menite sa accentueze reflexele) care interactioneaza cu vopseaua chimica. Si va veti trezi cu parul verde sau albastru. Dupa noroc.

Eu insa m-am revopsit repede pentru ca nu mai suportam dezastrul din cap.  Plus ca daca mai stateam asa ma dadeau afara de la job. Am avut noroc si n-a iesit verde, pesemne chiar era naturala in intregime.

Dar chiar si asa, reflexele de visiniu  metalic tot se mai vad in par. Si este atat de deshidratat ca trebuie sa folosesc masca de par la fiecare doua zile. Am aflat si eu, dar prea tarziu, ca hena este o argila si nu e deloc recomandata parului uscat sau normal. Cica pentru cel gras ar putea functiona. Dar nu baga nimeni mana in foc.

In fiecare zi regret prostia pê care am facut-o cand vad ca trebuie sa stau o ora sa il aranjez. Si plang dupa cat de matasos si de natural arata inainte. Si eu n-am apreciat si l-am transformat intr-o capita de paie uscate.

Pentru prima data  regret atat de amarnic un produs natural. Si cred cu tarie ca  nici o vopsea chimica de pe lumea asta nu ar putea da asa un rezultat pagubos. Pana creste parul meu natural, ma gandesc serios sa-mi cumpar o peruca.

Si pentru prima data de cand am blogul asta vad ce utilitate terapeutica enorma are. Poate sa nu ma citeasca nimeni, eu daca scriu aici, imi va fi mult mai usor sa trec peste coma prelungita a parului meu. Of, ce bine e acum.

57 de comentarii:

  1. Daaaa, asa este! Hena este o mare pacoste. Am incercat si eu mai demult si pe langa faptul ca nu mi-a iesit niciun fel de culoarea noua (eram satena si vroiam sa ma fac roscata), mi s-a si incleioshat parul ca naiba.
    De atunci ma tot fac cu vopsea chimica si parul meu arata foarta bine.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Immmm DA, are dreptate .. sunteti cam neinformate, ca sa nu folosesc acelasi cuvant, prostute, ca si predecesoarea.
      Henna, este o planta si e benefica pentru par, plus ca se foloseste de mii de ani in India si alte tari, nu numai pentru vopsirea parului cat si pentru crearea unor desene pe piele, in diferite ocazii( casatoria)

      Ștergere
    2. Pentru decolorare inceerca COLOR OFF este un produs profesional rusesc cedecoloreaza parul fara sa il arda il poti comanda la nr 0754921669, si mai multe poze vezi aici : https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional

      Ștergere
  2. Sunteti cam prostute amandoua. Nu va dati cu ea daca nu stiti sa cititi instructiunile de folosire.

    1. Hena nu e o argila, hena e o planta (florile se folosesc pentru parfumuri, iar radacinile pentru vopsirea parului)
    2. E foarte sanatoasa, parul devine matasos si stralucitor.
    3. Sa te dea afara din cauza parului nu cred ca e posibil, dar ca esti proasta, s-ar putea.

    4. Eu folosesc hena de 4 ani si am parul mai frumos, matasos si stralucitor decat toate proastele care isi fac blog-uri si se vopsesc cu produse care nu stiu ce contin (auzi la ea, argila) :)))))))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru Anonim .Nu trebuie sa vorbesti asa si nu poti sa umilesti cu cuvinte o persoana care chiar si-a degradat parul si nu din vina ei ci din vina instructiunilor de pe cutie .Daca tot te lauzi si te dai super inteleapta si a tot stiutoare in a folosi henna de ce injosesti cu cuvinte si nu spui unde a gresit ,nerusinato ?
      Trebuia sa-i spui fetei ca exista henna de mai multe tipuri iar pe unele indicatiile sunt eronate in a trata hena cu apa sau ceai de sunatoare efectul dupa aplicarea pe par e zero si chiar cum spune autoarea blogului mai degradat ca inainte .
      Da si eu folosesc henna in continuare ,dupa ce am studiat despre ea si m-am confruntat cu situatii neplacute .
      Sunt multumita de Sonia Henna 30 minute ,efectele sunt surprinzator de placute ,par ca de papuse cu luciu dar secretul este cu ce se amesteca henna si nimeni nu spune ,secretoasa lume pe aici dar toti dau indicatii .Uite asa a intrat si Leonardo Da Vinci cu secretul in mormant si toti l-au numit intelept .
      Revenind la henna inainte de folosire continutul unui pliculet se va amesteca bine cu zeama de la 6 lamai dupa care se aplica pe par 1 ora jumate nu 30 minute cum scrie pe ambalaj .Efectul un par ca de papusa .Succes si cu incredere .

      Ștergere
    2. Singura parte a plantei henna care se foloseste in vopsirea parului este reprezentata de frunzele acesteia.... mai multe cititi aici:
      http://www.divahair.ro/frumusete/ingrijirea_parului/tot_ce_trebuie_sa_stii_despre_vopsirea_cu_henna

      Ștergere
    3. Cu ce marca de vopsea henna te faci de este atat de buna? incerc sa ma informez inainte de a folosi pt ca stiu multe cazuri in care nu iese cum trebuie :D

      Ștergere
    4. Folosesc henna din 2010 cumparata din Turcia din bazar.....
      Am cumparat 1 kg....N-am avut probleme in utilizarea ei ci numai beneficii.....Par lucios, fara matreata, nu se incurca, usor de pieptanat cu usoare urme de volum....E tot ce vreu ,,,,Port parul tuns pe fir drept....
      Recomnd folosirea ei.....Asta depinde si se starea firului de par a fiecaruia...Rezultatele apar dar trebuie avuta rabdare in cazul in care parul este deteriorat de la vopseluri sau alte cauze medicale,,,,,

      Ștergere
    5. "Si bonus, nici nu mai aveti voie sa-l revopsiti (cu vopsea normala) dupa asta timp de un an. Si nici sa-l decolorati. Pentru ca unele vopseluri hena contin niste saruri minerale (menite sa accentueze reflexele) care interactioneaza cu vopseaua chimica. Si va veti trezi cu parul verde sau albastru. Dupa noroc. "

      1 Daca cotine saruri minerale sau chimicale nu este naturala !
      2 Cu henna nu te poti face decat roscat
      3 Daca vrei totusi alta nuanta cauta henna in combinatie cu alte plante NU cu saruri minerale
      4 Ai grija sa scrie pe pachet colorant de par si nu vopsea de par
      5 HENNA NU ESTE O ARGILA ESTE O PLANTA (ARGILA ESTE UN FEL DE PAMANT)

      Ștergere
  3. @Anonim: Nu e blogul meu si nici nu-s avocata proprietarei, dar dupa tonul si cuvintele pe care le folosesti pari perfect credibila, pe cuvant! Parul si creierul tau sunt frumoase, matasoase si stralucitoare. Noi astelalte cu parul cret si uzat habar n-avem cum e sa fii ca tine! :D

    RăspundeţiȘtergere
  4. Hena nu e deloc o pacoste, insa:
    1. Culoarea roscat se obtine pe parul natural care are o culoare de la blond pana la blond inchis
    2. Pe parul saten, saten inchis sau brunet se vor vedea doar usoare reflexe roscate
    3. Pentru o mai buna conditionare a parului se poate adauga ulei de ricin, galbenus de ou, zeama de la o lamaie, etc.
    4. Se sta cu mixul resxpectiv pe cap minim 2 ore, ideal ar fi 6-8 ore.
    5. Se aplica pe parul spalat si uscat in prealabil, nu se spala parul dupa. Pentru o mai usoara spalare a parului dupa aplicare se utilizeaza balsam de par.
    6. Parul se spala cu sampon abia dupa 4-5 zile, deoarece in acest timp hena se oxideaza in par si astfel se obtine culoarea finala.
    7. Hena prinde si pe parul vopsit cu vopsea chimica, fapt testat personal pe par vopsit blond. Cu hena am obtinut o culoare aramie absolut senzationala.
    8. Este o modalitate de colorare naturala a parului care nu dauneaza in nici un fel. Dupa ani de zile de vopsit blond parul meu era extrem de fragil, casant, deteriorat.De cand ma fac cu hena am un roscat extrem de frumos, asa incat ma intreaba toata lumea cu ce vopsea m-am vopsit. Doritoarelor le pot demonstra cu o fotografie.
    9. Mai multe detalii gasiti pe site-ul: www.hennaforhair.com, unde sunt o multime de marturii si mix-uri pe care le puteti utiliza.
    10. Se pare ca asupra parului foarte cret are un anumit efect de indreptare, care ar putea face ca acesta sa arate ca o matura. Nici intr-un caz pe parul drept sau usor ondulat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar devin verde/albastra in cap daca ma vopsesc cu vopsea chimica dupa ce am folosit henna ?

      Ștergere
    2. cred ca doar daca folosesti decolorant

      Ștergere
    3. Buna Cristina,

      Sper sa mai urmaresti acest site, dupa atat de mult timp. Ma intereseaza cateva informatii de la tine, si eu ma vopsesc de multi ani cu blond si as fi vrut sa trec la aramiu / roscat. Daca as putea sa obtin acest lucru in mod natural ar fi ideal. Daca vezi acest post, imi poti spune exact cum ai procedat, ce tip de Henna ai folosit si cu ce ai amestecat? Multumesc!

      Ștergere
  5. Vroiam sa ma vopsesc si eu pt prima data si am crezut ca am descoperit in sfarsit ceva natural...dar... dupa cate observ nu e prea stralucita ...ce bine ca am citit aici din experientele altor fete... multumesc frumos ! maine vroiam sa mi-o cumpar... ce bine ca nu am aruncat banii pe fereastra ... multumesc :)

    RăspundeţiȘtergere
  6. din cate inteleg din relatarile tale, ai avut experiente nefericite cu hena. imi pare rau pentru tine, insa du`te dracu`

    RăspundeţiȘtergere
  7. m-am vopsit cu henna (caci asa se scrie corect) si nu am nicio reactie adversa. Insa am "construit-o" ca la carte. Am folosit Sonia Henna Premium (negru) si mi-a iesit un negru abanos aproape. Si chiar nu mi-a daunat parului, ci chiar mi-a facut bine.
    Plus ca, putina documentare pe internet nu strica nimanui.. daca veti da search pe google, veti afla ca planta henna (caci e o planta, si nu argila!!!) este recomandata in mastile de regenerare a parului. O zi buna tuturor.

    RăspundeţiȘtergere
  8. DEZASTRU!!Aveam parul blond vopsit chimic. M am dat cu henna Sonia blond si a iesit realmente verde!!!!AM am revopsit urgent cu un blond oxidant 12% si s a mai atenuat verdele!!!Oriucm e dezastru!ma spal pe cap in fiecare zi!

    RăspundeţiȘtergere
  9. pe par natural e in regula, m-am vopsit de la 18 la 30 de ani, insa acum ma intreb daca ar fi ok sa vopsesc numai radacina...pentru ca am 46 de ani si n-as vrea sa-l ruinez de tot...

    RăspundeţiȘtergere
  10. Henna sonia blond nu e 100% natural! Henna de de fapt roscata. Si eu ma vopsesc de 3 ani, la inceput aveam si suvite mai deschise, dar nu mi-a iesit nimic verde sau albastru. In amestec eu pun otet de mere si balsam de par. Si iese divin. Galbenusul de ou mai atenueaza culoarea, deci ala e ideal doar ca tratament.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma vopsesc cu henna acajou de un an.acum vreau un rosu mai intens si am citit ca se poate obtine adaugand la vopsire paprika,boia,vin rosu etc. voi ce parere aveti?

      Ștergere
  11. Înainte de aplicarea hennei, trebuie făcută o documentare temeinică. Rezultatele sunt într-adevăr, extraordinare: părul își recapătă vitalitatea, devine mai lucios imediat după prima vopsire, culoarea este intensă. Iese verde numai dacă produsul nu este 100% pur. Altfel spus, trebuie căutat Lawsonia pentru roșcat /Cassia pentru regenerare și nicidecum colorare/Indigofera - brunet. Bineînțeles, se pot face diverse mix-uri. Și aici nu mă refer la produsele din comerț ci la pulberea henna.Mai apoi contează cum oxidează și la ce temperatură este lăsată. Se poate face cu infuzie de mușețel (pentru blonde/șatene) sau cu rozmarin (care totodată ia și din mirosul nu tocmai îmbătător al plantei). Am citit că se mai poate folosi și cafea dar aici mai apar și păreri contra, Indiferent de situție, nu trebuie turnat nimic clocotit peste pulberea henna, altfel este distrusă și stai degeaba cu amestecul în păr. Așa am mai citit comentariile altor fete care spuneau că nu au obținut mare scofală după aplicare.

    RăspundeţiȘtergere
  12. eu am incercat vopsea henna, cumparata de aici: http://ameplant.ro/produs.php?id=643 si sunt f incantata, Recomand!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Fetelor, m-am vopsit cu Henna premium negru si a iesit foate negru, nu imi sta bine deloc. Daca ma vopsesc cu henna saten, se prinde? Sunt disperata, am nevoie urgenta de ajutor !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ai stat cu vopseaua in par?

      Ștergere
    2. Nu se va prinde satenul... Ce ai facut pana la urma? cum ai rezolvat?

      Ștergere
  14. eu am folosit henna saten deschis si a iesit foarte inchis. ma intreb cum o fi satenul inchis :)
    intradevar formulele de 30 de minute sunt mai pastoase, mai fine ... totusi aleg roscatul care trebuie tinut doua ore ... are nuante aramii si se prinde foarte bine de alb.
    multumesc pontului cu galbenusul carede fapt estompeaza culoarea.

    intradevar am patit si eu mätura prima data, dar recunosc ca nu amestecasem bine, nu o facusem destul de pastoasa. dupa spalat am ramas cu resturi in par care se scuturau pe mine. a trecut dupa a doua spalare si balsam.

    RăspundeţiȘtergere
  15. Si eu am folosit henna - premium- castaniu deschis si mi-a iesit brunet f. inchis.. am ramas un pic socata, n-am mai fost niciodata bruneta inchis, parul meu natural fiind saten deschis si am vr, doar sa-i accentuez nuantele. Inainte am mai fost o singura data vopsita cu henna saten deschis- formula veche si nu am patit asa ceva, am av. niste reflexe superbe, toata lumea ma intreba ce folosesc. Sunt curioasa sa vad reactia celor din jur maine cand au sa ma vada bruneta inchis, eu inca nu-mi revin.. Nu imi sta rau, dar nu sunt deloc obisnuita! Si eu ma intreb cum ar iesi un castaniu inchis sau negru... oricum, nu recomand sa se tina prea mult pe par (Henna Premium).

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu recomand Henna Premium deloc. Nu faceti prostia mea, decat sa faceti asta ma bine va vopsiti normal cu vopsea chimica, e tot aia!

      Ștergere
  16. Dragele mele, ajutoooooor!

    M-am vopsit cu henna Sonia Premium roscat, nu s-a prins decat la radacina (inainte ma facusem cu henna Sonia simpla si a iefit ff bine) si a disparut de pe par fff repede. M-am vopsit din nou, de data asta cu henna Sonia simpla, burgundy, din nou mi-a prins doar la radacina, restul parului arata roscat deschis ca la prima vopsire cu henna. Ce sa fac? am radacinile inchise la culoare si restul parului roscat deschis. Sonia Premium mi-a stricat frumusete de culoare si par facut cu henna normala. Sigur are in ea substante identice cu cele din vopseaua chimica, de asta nu s-a prins henna normala. Va rog sa ma ajutat cu un sfat!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Daca sunt decolorata pe jumatatea de fir de par si radacinile sunt naturale daca dau cu henna se face albastru? m-am facut blonda prin decolorare+vopsea blonda exista vreo sansa sa ma fac albastra?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de nuanta de henna pe care vrei sa o folosesti. Dar albastru nu se va face deloc, cu nicio henna.Daca te faci henna roscat, se va prinde diferit pe radacini si pe blondul deja vopsit.

      Ștergere
  18. Henna naturala nu poate face parul verde sau alte culori "suspecte"... pentru parul foarte uscat se amesteca cu un balsam, cel mai hidratant pe care il gasiti....nu se vopseste parul nespalat asa cum se face in cazul vopselei chimice, henna nu are agenti tensioactivi ca in cazul acesteia, deci spalati-va parul inainte de aplica mixtura de henna....te poti vopsii cu henna de cate ori ai chef pe luna fara repercursiuni,caci e un adevarat tratament (daca e utilizata corect ),nu degeaba exista henna neutra care se aplica saptamanal(pt.acele persoane care vor sa se bucure de beneficiile hennei fara sa-si coloreze parul)....daca vrei sa treci la o culoare chimica(mare prostie, dar in fine!!!), asteapta 2 luni si apoi vopseste-te intr-o nuata cu 1-2 tonuri mai inchisa sau mai deschisa.....treci la nuata dorita treptat..nu trece de la henna neagra la vopsea chimica blonda( s-ar putea sa iesi verde:)))....si cel mai important lucru, aduna parul de pe perie timp de 1sapt.sau cateva zile (in cazul in care iti cade parul mult) si vopseste-l cu henna.....din ora in ora poti verifica nuanta in care a virat parul strans de tine....retine timpul la care ai obtinut culoarea pe care o crezi u cea mai reusita...asa vei stii daca sa-ti aplici henna si cat timp sa o tii...tot asa eviti surprize gen par verde sau cine mai stie ce dracii....metoda o poti aplica si la trecerea de la henna la vopsea chimica( repet, mare prostie, dar in fine).

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te poti vopsi, repercusiuni,nuanta

      Ștergere
  19. buna :* eu am parul castaniu si iersi seara m-am cumparat henna sonia roscat. as vrea sa iasa intens, ce trebuie sa fac? orice sfat va rog.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intens va iesi dupa 2-3 vopsiri cu henna, numai Premium sa nu fie, ca aia strica parul.

      Ștergere
  20. eu folosesc henna de 8 ani si experienta imi da voie sa te contrazic. Obtii culori superbe, naturale, parul imi este foarte sanatos! Probabil ai foosit henna de 30 de min - personal o consider o prostie, folositi macar de 2 ore si repetati aplicarea la 3 saptamani, macar de 3 ori, sa aiba cu adevart efect :)

    RăspundeţiȘtergere
  21. Scarlat Georgiana8 august 2013, 14:35

    Hey! Eu m-am vopsit si cu vopsea chimica , la coafor si cu henna acasa. Eram blonda si m-am vopsit roscat cu henna. O culoare superba am avut , doar ca la mine intr-o luna se decolora spre blond si trebuia sa ma fac la loc. Eu am stat cam 3-4ore cu ea in cap . Imi placea culoarea si parul meu era mai fin. Sfatul meu pentru toti care se vopsesc este sa isi gaseasca pe cineva foarte priceput si sa nu se vopseasca singuri. Va pup si am si eu o intrebare.sunt viitoare mamici aici? Am uitat sa intreb doctorul daca este in regula sa ma vopsesc desi sunt in 9 saptamani? Am auzit tot felul de pareri...cum ca nu e dovedit , dar ii poate dauna copilului . Ce ziceti mamicilor? La voi cum a fost?

    RăspundeţiȘtergere
  22. Daca cititi aici, puteti evita dezinformarile si utilizarea gresita: http://www.hennaforhair.com/freebooks/hennaforhair.pdf
    Va recomand absolut Henna in loc de cele chimice. Parul meu (saten) s-a deteriorat dupa multi ani de vopsire chimica, dar de cca 2 ani de cand folosec Henna Sonia,a devenit sanatos.(+foloseam ulei de ricin ca masca, 1-2 ori pe luna).
    Amestecati cu apa calduta, sa aiba consistenta iaurtului, in recipient de plastic sau sticla, lasati un timp, apoi aplicati pe par, minim 2 ore, dar puteti si mai mult.Acoperiti parul cu o punga. Se clateste apoi simplu cu apa, fara sampon. Culoarea se ajusteaza in zilele urmatoare, datorita oxidarii. Are un miros specific de iarba verde/fân, ori va place, ori nu.
    Sunt multumita de Henna Sonia (roscat si negru).Premium Burgundy are culoarea foarte frumoasa, dar isi lasa culoarea.

    Sa fie de calitate, unele pot fi masluite cu metale grele, si distrug parul. Henna curata (planta Henna inermis)da o nuanta roscata,foarte sanatoasa pt.organism, pt.par, chiar si pt.parul vopsit chimic (desi e bine sa treaca macar 1-2 luni dupa o vopsire chimica si cu henna). Nuanta de baza a parului este definitorie, henna nu decoloreaza! Deci daca visati din saten un blond, nu va merge.
    Henna "incolora" este de fapt o planta, Cassia,f.buna pt.intretinerea parului blond, Henna "neagra" contine pulbere de Indigo, se prinde mai bine, daca inainte parul a fost vopsit cu henna obisnuita.
    Cu cat folositi mai mult timp, cu atat culoarea devine mai bogata, parul mai sanatos. Este destul o data pe 1-2 luni.(Dar se poate si in fiecare saptamana, daca va place, nu degradeaza parul, ci din contra!)Cu vopselele chimice este chiar invers.
    Subiectul este lung, dar tot ce puneti pe piele se absoarbe in mare parte, cele chimice pot produce alergie, sau mai mult...(Asa ca substantele utilizate ar trebui sa fie comestibile pt siguranta, dar ati manca o vopsea chimica?:))
    Alegerea este a dvs.
    Puteti citi si aici despre Henna: http://www.elemental.eu/ro/175-vopsea-henna
    Parul reflecta starea de sanatate a organismului, asa ca nu conteaza doar ce tratamente exterioare aplicati parului, ci si starea interioara, alimentatia, echilibrul hormonal, starea psihica/stres, etc...
    Va doresc o viata sanatoasa!

    RăspundeţiȘtergere
  23. M-am vopsit cu henna culoare deschisa pe par blond cenusiu a iesit verde. Nu pot sa ies din casa. Vopseaua Henna o mare prostie, nu va vopsiti cu asa ceva............

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai dupa toate comentariile de aici, in care scrie ca e contraindicat sa dai cu Henna deschis pe par inchis, te miri ca a iesit verde? Nu vopseaua Henna e o prostie, ci utilizarea ei incorecta.

      Ștergere
  24. Cititi aici prima data sa intelegeti efectul: http://www.divahair.ro/frumusete/ingrijirea_parului/tot_ce_trebuie_sa_stii_despre_vopsirea_cu_henna
    Ce va pot spune e ca am vopsit-o pe fica mea cu henna acum vreo 13 ani si a iesit minunat ea fiind satena a iesit o culoare foarte frumoasa, parul matasos si lucios. Imi aduc aminte ca amestecul l-am facut si cu galbenus de ou, lamaie si ulei de masline. Am lasat sa actioneze toata noaptea. Compozitia stiu ca era asemanatoare unei balegi :))))))) care se ingrosa pe masura ce trecea timpul si mereu trebuia sa o subtiez dar rezultatul a fost uimitor. Credeti-ma ca m-as face si eu cu henna dar am foarte mult par alb, sunt vopsita blonda si mai sunt si creata pe deasupra.... mai bine nu ma risc.

    RăspundeţiȘtergere
  25. buna fetelor! si eu ma vopsesc cu henna de vreo 10 ani,culoare negru.problema este ca m-am cam saturat si as vrea sa mi-l decolorez dar nu cu chimicale...vreau sa obtin un castaniu,mahon ceva. stiti cum as putea sa-l decolorez fara sa-l ard cu fel si fel de solutii?

    RăspundeţiȘtergere
  26. help me!

    de doua ani ma vopsesc cu blond deschis de le wellaton, insa parul meu nu e sanatos si plus ca cade...
    pot sa ma vopsesc cu henna blond? ce o sa iasa? vreau sa raman tot blonda, dar cu par mai sanatos.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie lasat parul sa se regenereze. Alegeti ceea ce este sanatos parului. Tratamentul chimic, decolorarea l-a agresat probabil prea mult. Retineti: henna originala nu decoloreaza! Depinde cum aveti culoarea de baza a parului, o va nuanta. Henna "blond" sau "neutru" poate fi de fapt Cassia. Hraneste, intretine parul natural deschis la culoare, dar nu face de exemplu din saten blond. Cititi mai sus... http://www.divahair.ro/frumusete/ingrijirea_parului/tot_ce_trebuie_sa_stii_despre_vopsirea_cu_henna, si: http://www.hennaforhair.com/freebooks/hennaforhair.pdf , este in engleza, dar imaginile sunt graitoare. O sugestie: incercati intai pe o suvita (eventual taiata prealabil), si vedeti cum va iese. Trebuie avut rabdare, si sa se tina pe par pentru cel putin cateva ore. Merita.. Succes!

      Ștergere
    2. multumesc pentru raspuns.
      am sa incerc prima data pe o suvita, si sa vedem ce o sa iasa...
      sper ca nu o sa iasa verde, sau asa ceva.
      am sa ma intorc cu rezultatele.

      Ștergere
    3. am incercat pe o suvita, mi-a iesit galben spre verde, la lumina soarelui e chiar verde... se pare ca nu se poate folosi henna blond pe blond vopsit chimical

      Ștergere
  27. Cuuummm?? Henna este saraca o planta, facuta pulbere ca sa se poate pune pe par. Ca si cum ati face pulbere din frunze de nuc, le-ati face pasta , si le-ati pute pe par ca tratament, Da, iese culoare verde pentru cele care au parul degradat si vopsit si revopsit chimic. Nu chiar verde, verzui un pic. Da, usuca parul, dar daca va informati putin o sa vedeti ca daca in pasta puneti ulei esential de ce va place voua, nu mai usuca parul asa de tare. Nu nu este adevarat ca nu te mai poti vopsi chimic un an, este o legenda urbana, spun asta din experienta. Henna nu este un asa mare mit, o o chestiune asa de complicata, doar ca trebuie sa va luati praful de planta pura fara minerale sau mai stiu eu ce, si nu are cum se greseasca. In shcimb da, henna este rosie, ca sa o faceti mai satena sau bruneta trebuie sa adaugati alte plante care coloreaza in negru sau maroniu: adica cafea, ceai negru sau katam ( o planta indiana).

    RăspundeţiȘtergere
  28. de obicei cand cumperi ceva pt a da rezultatul scontat se urmeaza cu sfintenie instructiunile...
    ei bine am folosit vopsea chimica cam 7 sau 8 ani ..nu des ...maxim de 3 ori pe an, nu s-a ars parul ci din contra paradoxal il intretinea...din senin m-a lovit ideea de vopsea naturala, adica Henna...am folosit burgundy si rosu intens de 30 min sonia premium...nu a fost prea rasarita, culoarea era simpatica, am clatit de m-am saturat la prima spalare dar a continuat sa iasa si la celelalte spalari, la 2 sapt ramane doar o nuanta plus ca strica forma parului, efectiv nu il pot aseza deloc( precizez ca am un par usor ondulat).... acum am vrut sa revin la vopsea chimica ...aceasi pe care o mai folosisem si care trebuia sa fie un roscat cu nuante inchise de mov violet iar surpriza mea a fost ca a iesit cva caramiziu spre saten sau morcov.
    in concluzie intrebarea mea este , din cunostiintele celor ce vad acest comentariu: cat timp sa astept pana ce dispare efectul Hennei pt a ma revopsi cu vopsea chimica?

    RăspundeţiȘtergere
  29. Salut draga blogerita. Nu stiu cu ce fel de henna te-ai vopsit dar tot ce pot spune este ca henna este minunata punct. Nimic din ceea ce descrii tu mai sus nu este adevarat. Am folosit henna 2 ani, de la lush si parul meu arata superb.
    Recomand henna cu incredere pentru toate femeile care isi iubesc parul, deasemenea pentru cele ce nu au curaj sa isi puna pe par alte mizerii si chimicale.

    RăspundeţiȘtergere
  30. Aaaaaaaaa informeaza-te mai bine inainte sa postezi asemenea tampenii!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  31. eu am folosit henna mandala pe par natural cu multe fire albe si pot sa spun ca am folosit si henna de la lush dar henna mandala a acoperit foarte bine firele albe ,deci pot sa spun ca e f buna

    RăspundeţiȘtergere
  32. Buna,

    eu ma vopsesc cu henna de ani de zile. Pe langa faptul ca in doi ani parul mi-a crescut de la nivelul bob (intins deasupra de urechi) la pana deasupra de zona dorsala :))) de ma intreaba toata lumea ce ii fac, ba chiar ma suspectau ca as avea mesa, arata impecabil. Nu am varfuri despicate, am niste reflexe superbe, parul straluceste extraordinar.

    Inteleg ca sunt persoane mai comode, care prefera sa se vopseasca la salon. E adevarat, ca toate chestiile naturale, trebuie sa ai rabdare ca sa vezi rezultate, in sensul ca multe vor sa evite statul cu pasta cu miros de fan :)) in cap 2-3 ore, eventuala mizerie in baie si alte chestii de genul. Rezultatul insa nu se compara absolut deloc cu vopsirea cu vopsea chimica. Marturisesc ca si eu m-am vopsit de vreo 3 ori cu vopsea chimica (inclusiv la salon cu vopsea cica fara amonic) si de fiecare data mi-am jurat ca nu mai fac: aveam parul despicat, imi cadea si rezultatul nu era deloc natural.
    In concluzie, ca am scris mult mai mult decat mi-am propus si nu vreau sa va plictisesc: daca vreti sa aveti un par sanatos, stralucitor si nu trei fire in cap si alea anemice, folositi cu incredere henna. Nu vreau sa fac reclama sau ceva, nu am niciun interes, dar am vazut ca foarte multe fete, care se vopsesc foarte des la salon si incearca henna, renunta, pentru ca nu e asa comod. Pe de alta parte, am lucrat intr-o firma cu aproximativ 300 de femei, unde se castiga bine, multe dintre ele mergeau si se vopseau la salon. Toate ma intrebau ce fac de am parul asa sanatos si frumos, in timp ce ele cu 2-3 sute de lei dati la salon au parul rar si ars.

    Foarte simplu: nu exista nimic mai bun decat chestiile naturale, henna si masti cu ulei de masline, galbenus de ou, miere, iaurt. Asa ca, fetelor, incercati si perseverati, rezultatul este spectaculos.

    RăspundeţiȘtergere
  33. Buna ziua!

    Eu folosesc Henna de 15 ani (negru). A fost o alternativa foarte buna la vopseaua chimica. Am parul cret, uscat...si din cauza produselor chimice folosite, parul meu se degrada, se despica etc., desi foloseam brand-uri de lux si dadeam multi bani.
    Am descoperit Henna. Intai imi aducea cineva din India niste plicuri care erau foarte eficiente. Acum nu le mai pot cumpara, deoarece persoana respectiva nu mai calatoreste in India.
    Am gasit pe piata romaneasca mai multe sortimente de henna, dar cel mai bun a fost Henna Sonia-30 de minute. Acopera inclusiv parul alb.
    Stiu ca henna nu coloreaza decat intr-o anumita nuanta, daca e numai planta fara alte combinatii. Pentru a obtine negru, sigur plicul mai contine si altceva...insa decat o vopsea chimica...prefer sa folosesc acest tip de henna.
    Nu as renunta la henna, pentru ca nu mi se mai despica parul si are o culoare foarte frumoasa care se mentine destul de mult, fara a se decolora.
    Amestec plicul cu un galbenus de ou pentru a-mi hidrata scalpul si parul si mai pun ulei de masline sau ulei de argan, apoi apa calda. Stau cam 1 ora, nu numai 30 de minute.
    Ma clatesc bine de henna, ma spal de 2 ori cu sampon si folosesc, la urma, o masca pentru hidratare (5 minute).
    Cam asta e reteta mea.
    Si DA....Henna e o planta folosita in orient pentru tratarea scalpului si a parului si pentru vopsirea acestuia. De asemena, se foloseste Henna pentru a realiza diverse picturi pe maini si picioare, in special de catre miresele indiene, pakistaneze etc.

    RăspundeţiȘtergere
  34. Acum 2 zile m.am vopsit in saten deschis (bineînțeles ca mi.a ieșit roșcat), iar astăzi, mai precis acum m.am spălat pe par și mi s.a dus culoarea. Ar trebui sa fac ceva ca sa îmi țină culoarea? Apropo este prima oara când mă vopsesc cu henna.

    RăspundeţiȘtergere
  35. Vaai, nu pot sa cred ce aud! Henna e minunea vietii mele. Il folosesc de 8 ani. Am un par de ma invidiaza tot orasul...si doar Henna poarta "vina". E adevarat, nu peste vopsea chimica si mereu combinat cu bunatati precum zeama de lamaie (obligatoriu pt oxidare), ulei de masline, de ricin, cafea, ceai negru, glicerina, etc. Dar rezultatul e fabulos, iar la fiecare spalare arata de parca ar fi proaspat vopsit...si nu ma dau pe nimeni..Exista si inconveniente precum mirosui, mizeria si statul toata noaptea cu vopseaua in cap, ...dar ce mai conteaza cand la final RUPEM GURA TARGULUI :)) adica eu si Henna :)) Mentionez ca eu primesc Henna din Egipt, mi-l cumpara o prietena la kilogram si e natural fara adaosuri de nuante si alte chimicale deci nu poate iesi decat roscat. Pe parul meu satem Henna arata ca un castaniu spre roscat, foarte stralucitor si sanator. Recomand cu toata inima!

    RăspundeţiȘtergere